Skip to main content

The power of Feedback


If customer feedback is not taken seriously it becomes a complaint.
If Compliant is not taken seriously it becomes a legal suit
If legal suit is not respected it becomes a contempt
If contempt is proved it becomes guilty


Let's change the process


If feedback is taken seriously it becomes an opportunity to correct.
If you correct you will get an opportunity to thank the customer
If you thank the customer you will gain the respect of the customer
If you gain the respect of the customer you will retain the customer
If you retain the customer you will retain your business.


M.L.Narendra Kumar

Comments

Popular posts from this blog

அப்பாà®±்பட்டது காவியம் காலத்துக்கு அப்பாà®±்பட்டது உண்à®®ை உணர்ச்சிக்கு அப்பாà®±்பட்டது பெண்à®®ை கடவுளுக்கு அப்பாà®±்பட்டது மனிதாபிà®®ானின் à®®ேதைக்கு அப்பாà®±்பட்டது தலைà®®ை தலைவனுக்கு அப்பாà®±்பட்டது புரட்சி அரசியலுக்கு அப்பாà®±்பட்டது உறவுகள் உடமைக்கு அப்பாà®±்பட்டது அனுபவம் கல்விக்கு அப்பாà®±்பட்டது நடப்பு செல்வதற்கு அப்பாà®±்பட்டது எம் எல் . நரேந்திà®° குà®®ாà®°்

Less than a Minute Life Lesson-2407 Character and Competency

  Less than a Minute Life Lesson-2407 Character and Competency Competency alone will not lead to long-term success, and character alone will not help us achieve great things.   To shine in life, we should embrace both character and competence. M.L. Narendra Kumar Director Instivate Learning Solutions PVT LTD www.instivatelearning.in

Less than a minute Life Lesson -2380 Overly Protective

  Less than a minute Life Lesson -2380 Overly Protective When we overly protect our children, we indirectly instill dependency and fear. This protection can become a burden on us and others later on. M.L. Narendra Kumar Director Instivate Learning Solutions PVT LTD www.instivatelearning.in